Alle deltakere på lagbyggersamlingen i Molde

Lokal lagbyggersamling i Molde!

Møre og Romsdal Arbeiderparti har vært samlet i Molde!

– Sammen er vi gode

I helga har Arbeiderpartiets toppkandidater fra alle kommuner i Møre og Romsdal vært samlet for å bygge lag. Tema for samlingen var å skolere tillitsvalgte og ruste kandidatene for den kommende valgkampen.

Representanter fra fagbevegelsen og partiet var samlet. Cecilie Søllesvik fra Fellesforbundet snakket også med oss om hvordan vi har jobbet sammen før, og nettopp hvorfor vi er gode sammen.

Kommunikasjon på agendaen

En viktig rolle i å vinne valget er å ha et sterkt team. Arbeiderpartiet har også mange gode gjennomslag de siste åra som vi må bli flinke på å framsnakke og kommunisere ut.

Torjus Levisen Johansen (fylket) holdt innlegg om sosiale medier og Arne Grødahl (Kristiansund) holdt innlegg om kommunikasjon.

Bildet viser 15 av Arbeiderpartiet Møre og Romsdal sine ordførerkandidater.

Ordførerkandidatene til Arbeiderpartiet som deltok på samlingen. (f.v. - Milly Bente (Tingvoll), Njål (Vanylven), Anne Berit (Ålesund), Jens (Fjord), Hege (Molde), Jarle (Hustadvika), Kristian (Vestnes), Hanne (Ulstein), Siv Katrin (Haram), Sverre (Volda), Ingrid (Averøy), Katrine (Aukra), Janne (Rauma), Jim Arve (Sula) og Annett (Surnadal))

14 ordførerkandidater samlet

14 av Arbeiderpartiets ordførerkandidater var til stede på samlingen. Det var nyttig for kandidatene å møtes å veksle erfaringer fra sine kommuner og tidligere valgkamper. Sammen ble vi også enige om en generell retning for den kommende valgkampen.

– Det er det blideste laget som vinner

Tidligere fylkesleder Per Vidar ledet samlingen sammen med Karoline Antonie. Per Vidar understreker at hovedformålet med samlingen er å bygge laget vårt.

– Når alt kommer til alt er det blideste laget som vinner, avslutter Per Vidar med.