Bildet viser Hege Merethe Gagnat fra talerstolen på landsmøte

Hege Merethe Gagnat

Kraftpolitikk

Hege sitt innlegg!

Det er Arbeiderpartiet som kan løyse kraftkrisa, det er Arbeiderpartiet som skal sørge for ny produksjon av kraft, det er Arbeiderpartiet som kan sikre ein kraftpris slik at industrien kan ha nytte av lågare strømpriser enn landa vi konkurrerar med.

Kraft er ingen vanleg salgsvare for Arbeiderpartiet. Strøm skal forvaltas som ein strategisk innsatsfaktor for industrien og som eit grunnleggande gode for hushaldningane. Da vi kan elektrifisere Norge og lykkast med det grønne skiftet. Det må Arbeiderpartiet vere garantist for.

Da må Arbeiderpartet

For industri- og eksportfylket Møre og Romsdal, og for Molde der eg har lyst til å bli  ordfører er dette avgjerande for vekst i arbeidsplassar og befolkningsvekst.

Arbeiderpartiet må

- utfordre handlingsrommet i EØS-regelverket for å finne tiltak som hindrar prissmitte på strøm frå høgprismarked i Europa- finne fram pisk og gulrot overfor kraftprodusenter så dei oppgraderer, effektiviserar og aukar produksjonen i gamle kraftverk- etablere eit eige prisregime for strøm brukt i Norge- få vindkraft på land på banen igjen- avgrense krafteksport til kun å gjelde overskuddskraft

Arbeiderpartiet kan løyse kraftkrisa, Arbeiderpartiet skal sørge for ny kraftproduksjon, Arbeiderpartiet kan sikre ein kraftpris slik at industrien kan ha nytte av lågare strømpriser enn landa vi konkurrerar med.

Er du enig med Møre og Romsdal Arbeiderparti om Hege Merethe Gagnat?